
Chcesz, by twój zespół nauczył się wzajemnego szacunku i przejrzystej formy komunikacji? Zależy ci, by pracownicy zaczęli sobie ufać i jasno wyrażali swoje zdanie?
CZY ZDARZA CI SIĘ MÓWIĆ?
- ,,Nie wiem jak powiedzieć mu, co mam dokładnie na myśli”
- ,,Chyba za dużo mówię…”
- ,,Mówi do mnie, a ja nie umiem się skupić”
- ,,Mam totalny chaos w głowie, zero koncentracji”
- ,,Nie wiem jak rozmawiać z tym klientem”
- ,,Chyba nie umiem spokojnie słuchać”
- ,,Za często się wtrącam i przerywam…”
JEŚLI CHOĆ RAZ ODPOWIEDZIAŁEŚ – TAK – TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!
“No dobrze, ale dlaczego miał(a)bym z tego skorzystać?”
CO CI DA UDZIAŁ W SZKOLENIU:
- Nauczysz się akceptować innych pracowników
- Nauczysz się jak lepiej rozumieć inną perspektywę, co zwiększy twoją tolerancję i poczucie spokoju
- Poznasz najważniejsze zasady skutecznej komunikacji, która doskonale wpływa na jakość relacji z innymi
- Twoi pracownicy zaczną do ciebie przychodzić i darzyć cię zaufaniem
- Twoi pracownicy zaczną sobie wzajemnie ufać
EFEKTY PO SZKOLENIU:
- Dzięki poznaniu zasad aktywnego słuchania pracownicy nauczą się słuchać i rozumieć przekaz drugiej strony, co uskuteczni jakość komunikacji między pracownikami.
- Pracownicy nauczą się zadawać odpowiednie pytania, aby lepiej zrozumieć, co rozmówca miał na myśli, co z kolei ułatwi współpracę i oszczędzi zbędnych nieporozumień.
- Stosując odpowiednie techniki pracownicy nauczą się przedstawiać komunikaty w taki sposób, aby druga strona ze zrozumieniem mogła wykonać powierzone zadania, co pozwoli zaoszczędzić czas.
- Pracownicy nauczą się reagować spokojem na zdenerwowanego rozmówcę/klienta, co pozwoli uniknąć kłótni i utraty klienta.
- Stosując odpowiednie techniki pracownicy nauczą się lepiej rozumieć klienta okazując mu empatię i zrozumienie, co pomoże im go pozyskać.
- Pracownicy nauczą się budować relacje, co poprawi atmosferę w pracy wpływając także na jej efektywność.

A DLA KOGO ONO NIE JEST?
- Dla tych, którzy uważają, że szkolenia i praca nad sobą nic nie dają.
- Dla tych, którzy nie są otwarci na naukę
- Dla tych, którzy uważają się za rozmówców nie popełniających żadnych błędów
- Dla tych, którzy uważają się za lepszych od innych
CODZIENNE PROBLEMY ZESPOŁU PRZED SZKOLENIEM:
- Nie słuchanie drugiej strony, ignorowanie czyichś potrzeb
- Nerwowe zachowanie w momencie niezgadzania się z inną opinią
- Nie panowanie nad emocjami podczas rozmowy ze zdenerwowanym klientem
- Brak zrozumienia rozmówcy i jej odmiennej perspektywy
- Brak komunikacji między pracownikami
DLACZEGO JEST TO WAŻNY TEMAT:
- Zwiększy się poziom zaufania i otwartości w zespole
- Między pracownikami pojawi się większe zrozumienie i akceptacja
- Nastąpi lepsza relacja z klientami, co wpłynie na efektywność i sukcesy zespołu
- Przejrzysta komunikacja zapewni lepsze relacje w zespole wprowadzając przy tym dobrą atmosfery, która przekłada się na wyniki
- Pomaga to lepiej wyrażać siebie, swoje oczekiwania i emocje
- Dla managera pomaga to zrozumieć pracowników, dzięki czemu poczują się wysłuchani i ważni
- Pomoże to lepiej zrozumieć samego siebie, co wpłynie na jakość pracy
Weź udział w szkoleniu, które pomoże tobie i twojemu zespołowi lepiej rozumieć siebie, by sprawnie i efektywnie pracować nad kolejnymi projektami w spokojnej atmosferze pełnej tolerancji i zrozumienia.
Pozostałe tematy szkoleń:
Style komunikacji różnych typów osobowości
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
Jak się asertywnie i skutecznie
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
Wywieranie wpływu na innych
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
5 skutecznych metod jak radzić
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
Skuteczna komunikacja z partnerem
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
Poczucie własnej wartości
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?