10 zasad skutecznej komunikacji Z.E.W.S.P.O.K.O.J.U.

  • Start
  • Service
  • 10 zasad skutecznej komunikacji Z.E.W.S.P.O.K.O.J.U.

Chcesz, by twój zespół nauczył się wzajemnego szacunku i przejrzystej formy komunikacji? Zależy ci, by pracownicy zaczęli sobie ufać i jasno wyrażali swoje zdanie?

CZY ZDARZA CI SIĘ MÓWIĆ?
  1. ,,Nie wiem jak powiedzieć mu, co mam dokładnie na myśli”
  2. ,,Chyba za dużo mówię…”
  3. ,,Mówi do mnie, a ja nie umiem się skupić”
  4. ,,Mam totalny chaos w głowie, zero koncentracji”
  5. ,,Nie wiem jak rozmawiać z tym klientem”
  6. ,,Chyba nie umiem spokojnie słuchać”
  7. ,,Za często się wtrącam i przerywam…”
JEŚLI CHOĆ RAZ ODPOWIEDZIAŁEŚ – TAK – TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!

“No dobrze, ale dlaczego miał(a)bym z tego skorzystać?”

 

CO CI DA UDZIAŁ W SZKOLENIU:
  1. Nauczysz się akceptować innych pracowników
  2. Nauczysz się jak lepiej rozumieć inną perspektywę, co zwiększy twoją tolerancję i poczucie spokoju
  3. Poznasz najważniejsze zasady skutecznej komunikacji, która doskonale wpływa na jakość relacji z innymi
  4. Twoi pracownicy zaczną do ciebie przychodzić i darzyć cię zaufaniem
  5. Twoi pracownicy zaczną sobie wzajemnie ufać
EFEKTY PO SZKOLENIU:
  1. Dzięki poznaniu zasad aktywnego słuchania pracownicy nauczą się słuchać i rozumieć przekaz drugiej strony, co uskuteczni jakość komunikacji między pracownikami.
  2. Pracownicy nauczą się zadawać odpowiednie pytania, aby lepiej zrozumieć, co rozmówca miał na myśli, co z kolei ułatwi współpracę i oszczędzi zbędnych nieporozumień.
  3. Stosując odpowiednie techniki pracownicy nauczą się przedstawiać komunikaty w taki sposób, aby druga strona ze zrozumieniem mogła wykonać powierzone zadania, co pozwoli zaoszczędzić czas.
  4. Pracownicy nauczą się reagować spokojem na zdenerwowanego rozmówcę/klienta, co pozwoli uniknąć kłótni i utraty klienta.
  5. Stosując odpowiednie techniki pracownicy nauczą się lepiej rozumieć klienta okazując mu empatię i zrozumienie, co pomoże im go pozyskać.
  6. Pracownicy nauczą się budować relacje, co poprawi atmosferę w pracy wpływając także na jej efektywność.
A DLA KOGO ONO NIE JEST?
  1. Dla tych, którzy uważają, że szkolenia i praca nad sobą nic nie dają.
  2. Dla tych, którzy nie są otwarci na naukę
  3. Dla tych, którzy uważają się za rozmówców nie popełniających żadnych błędów
  4. Dla tych, którzy uważają się za lepszych od innych
CODZIENNE PROBLEMY ZESPOŁU PRZED SZKOLENIEM:
  1. Nie słuchanie drugiej strony, ignorowanie czyichś potrzeb
  2. Nerwowe zachowanie w momencie niezgadzania się z inną opinią
  3. Nie panowanie nad emocjami podczas rozmowy ze zdenerwowanym klientem
  4. Brak zrozumienia rozmówcy i jej odmiennej perspektywy
  5. Brak komunikacji między pracownikami
DLACZEGO JEST TO WAŻNY TEMAT:
  1. Zwiększy się poziom zaufania i otwartości w zespole
  2. Między pracownikami pojawi się większe zrozumienie i akceptacja
  3. Nastąpi lepsza relacja z klientami, co wpłynie na efektywność i sukcesy zespołu
  4. Przejrzysta komunikacja zapewni lepsze relacje w zespole wprowadzając przy tym dobrą atmosfery, która przekłada się na wyniki
  5. Pomaga to lepiej wyrażać siebie, swoje oczekiwania i emocje
  6. Dla managera pomaga to zrozumieć pracowników, dzięki czemu poczują się wysłuchani i ważni
  7. Pomoże to lepiej zrozumieć samego siebie, co wpłynie na jakość pracy
 
Weź udział w szkoleniu, które pomoże tobie i twojemu zespołowi lepiej rozumieć siebie, by sprawnie i efektywnie pracować nad kolejnymi projektami w spokojnej atmosferze pełnej tolerancji i zrozumienia.

Pozostałe tematy szkoleń:

Cart

No products in the cart.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
× Zapraszam do kontaktu